Nepersonalizovane karte

NEPERSONALIZOVANE SMART KARTICE (“ELEKTRONSKI NOVČANICI“)

Nepersonalizovane smart kartice predstavljaju ‘’elektronski novčanik’’. Ove karte nisu vremenski ograničene, odnosno važe dok na njima postoji potrebna količina novca.  Mogu se dopunjavati na željeni iznos neograničeni broj puta, na prodajnim mestima ili putem VENDING MAŠINE (automatskog aparata za dopunu kartice). Povrat uplaćenog iznosa nije moguć.
 
 
 
Ukoliko ste se odlučili da posedujete nepersonalizovanu SuBus karticu, odnosno elektronski novčanik, postupak izdavanja je sledeći: 
 
  • odlazite na jedno od prodajnih mesta Subotica-transa;
  • izabere novčani iznos koji želite da imate na raspolaganju na kartici;
  • cena izrade kartice se naplaćuje u skladu sa važećim cenovnikom;
  • osoblje Subotica-transa programira Vaš elektronski novčanik;
  • kartica se aktivira u sistemu.

 

UPUTSTVO ZA UPOTREBU NEPERSONALIZOVANIH KARTICA

 
I nepersonalizovane karte morate obavezno overiti prilikom ulaska u vozilo na ELEKTRONSKOM ČITAČU na prednjim vratima (takozvani „Check In“ postupak). Pri tome se sa stanja kartice skida određeni maksimalni novčani iznos, u vrednosti najveće cene karte na toj liniji, odnosno u gradskom saobraćaju u vrednosti karte kupljene u vozilu, kod vozača. 
Prilikom izlaska iz vozila na zadnjim ili srednjim vratima, obavezno se odjavite na čitaču kartica, (takozvani „Check Out“ postupak), čime Vam se na karticu vraća „kusur“,  odnosno razlika između cene najskuplje karte na toj liniji, tj. u gradskom  saobraćaju cene karte kupljene u vozilu, kod vozača i cene karte na relaciji na kojoj ste stvarno putovali, odnosno cene karte u gradskom prevozu kupljene van vozila. Proces overe kartice traje kraće od pola sekunde u nekoliko koraka:
 
  • Putnik po ulasku u vozilo, obavezno na prednja vrata, prilazi ELEKTRONSKOM ČITAČU (takozvanom „VALIDATORU“), i prislanja karticu na uređaj;
  • Uređaj proverava ispravnost kartice, odnosno da  li na kartici postoji minimalno potrebna količina novca za obavljanje putovanja;
  • Ako je kartica ispravna, uređaj zvučnim signalom i zelenim, svetlosnim signalom na ekranu, obaveštava putnika o uspešnoj validaciji. I Vaše putovanje može da počne.

Izuzetak: Ukoliko više osoba prilikom ulaska u autobus želi da koristi jedan elektronski novčanik kao sredstvo plaćanja, nije potrebno da obavi prethodno navedenu proceduru, već da se sa istim javi kod vozača i tamo izvrši plaćanje po povlašćenoj ceni.

 

 

 

 

NAPOMENA:

Namera je da stimulišemo korišćenje elektronskog sistema naplate, elektronskog novčanika i pretplatnih karata, radi manjeg zadržavanja autobusa na stajalištima, bržeg ulaska i izlaska putnika u/iz vozila, a sve radi podizanja nivoa usluge u Javnom prevozu. Radi toga je uvedena i nova kategorija karata, a to su pojedinačne karte kupljene u vozilu kod vozača, koje važe samo za jednu vožnju, čija će cena biti znatno veća od cena karata kupljenih u pretprodaji u SuBus sistemu. Ukoliko se pri izlasku iz vozila ne odjavite („Check Out“), sistem će na zadnjoj stanici automatski konačno potvrditi skidanje maksimalnog iznosa.
Овај wеб сајт користи колачиће.
Користимо колачиће за персонализацију садржаја и огласа, пружање функција друштвених медија и анализиранје саобраћаја. Више информација кликом на дугме "Прикажи детаље".